21/3-10

Tack för era svar! Jag känner mig mycket lugnare nu, har känt något VÄLDIGT konstigt på gång i kroppen i flera dagar. Men antar att för att jag just känt så så kommer det dröja till vecka 39 innan de små vill komma ;-)
Sista dagen i vecka 32 (31+6) idag. 56 dagar kvar innan det är full tid. Får se hur många dagar av dem som blir kvar :-) Har så fruktansvärt mycket sammandragningar och förvärkar. Tog en promenad till Toffes syster, men det skulle jag inte gjort. Magen är stenhård!!! Hela tiden!


När jag fått våra underbara pojkar så ska jag skriva ut hela bloggen på papper så jag kan spara det i en pärm :-)
Sen börjar vi på en mamma-blogg. Då jag har tid. ;-)


Drömde i går natt att en bristning sprack och den ena pojkens fot stack ut?!?!? Vaknade och grät som ett litet barn, fy vad hemskt det var!


Nu blir det våfflor!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda 17, mamma till världens vackraste Jolene.

Jag drömde och en sån dröm när jag var gravid. Fy fan vilken äcklig känsla de var sen när jag vakna!!

2010-03-22 @ 10:22:58
Postat av: Frida

Haha, jag drömde också det! Fast det va mer humoristiskt än en mardröm i min dröm, han stack ut huvudet och bara "tittut!" Sen snabbt som tusan in igen och drog igen bristingsöppningen med en dragkedja, haha. Åh jag skrattar så jag ramlar ur soffan bara jag tänker på det.

2010-03-22 @ 11:00:56
URL: http://Saqrlek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0