22/3-10

Och nu är det inte många dagar kvar till nästa TUL! O fy vad jag längtar efter att få kika på våra pojkar igen.
55 dagar kvar idag och tiden känns oooolidlig men ändå första dagen i vecka 33 idag. :-)
Gör min sista dag i skolan imorgon och sedan börjas det plockas på föräldrapenningen.

Har inte så mycket att skriva idag än att jag har så ont i kroppen så jag kreverar men har vilat mycket iallafall och följde med pappa på loppis :-D


Antar att bloggen börjar bli lite tråkig att läsa men jag har inte så innehållsfullt liv :-)


kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

tiden går fort, känns som det inte var länge sen man läste din tråd på fl :) har du nån ny magbild?

2010-03-23 @ 10:16:47
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0