23/3-10

Fick frågan om jag inte har någon ny magbild och det har jag, men jag glömmer ju varje gång sladden så fort jag har tillgång till dator. Har ju ingen dator hemma, annars hade nog bloggen varit överklamrad med magbilder :-)
Ska lägga in en bild på min gipsmage också, och om vi hinner så ska vi fixa en ny gipsmage i vecka 35 om våra älsklingar är kvar i magen då.

Måste säga att det är fruktansvärt tungt för ryggen, det svider och bränner längs hela ryggraden och i revbenen. Sover dåligt på nätterna, vaknar med ångest och ont i hjärtat. Det är mycket tankar och problem med pengar, skola och sådär nu. Ska på möte på förmiddagen imorgon och på eftermiddagen ska vi på föräldragrupp så ikväll blir det en tidig kväll.
Snart skriver jag ur mig från skolan så att jag kan släppa en sak och koncentrera mig på att låta kroppen vila innan det är dags. Nästa vecka är det TUL och jag ska försöka se om jag hittar min BM på föräldragruppen imorgon annars så ska jag ringa på torsdag och fråga om en ny tid. :-)


Nu ska jag kanske gå hem och vila kroppen, är så jäkla yr! Som vanligt :-)


vecka 33 (32+1) idag och tiden TUFFAR på!!!



Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0