5/3-10

Insåg också att jag inte har någon koll alls på månader, så det här inlägget hette 5/2 innan :-)

Hej på er! Och ursäkta uppehållet :-) Har inte haft någon dator och har ju åkt ner till min goa mamma så har inte haft tid att skriva, men jag har inte lagt ner bloggen och jag gör inte förns småttingarna har kommit ;-) Får se om jag fortfarande håller på efteråt, men det är ju inte högsta prioritet.

Skulle försökt lagt in en bild, men jag upptäckte smart som jag är att jag glömt datasladden. Så vi får se om det ordnar sig på annat sätt eller om jag får lägga upp en när jag har tillgång till sladd nästa vecka istället.

Allt är bra ( vad jag vet ) med mig och kidsen. Jag är trött, stor, tung och på ett dåligt humör väldigt ofta men det är väl det som är tjusningen antar jag ;-) Och småttingarna sparkar som bara den oftast, tror aldrig att de sover. Resan igår var hur jobbig som helst, att sitta i en bil i fyra timmar är inte toppen. Stannade ju givetvis och sträckte på oss men det räcker inte så långt.

Vecka 30 (29+4) idag och tiden går så fort.. Ibland måste man nästan stanna upp och fundera på vad det är som ska komma, för ibland fäster inte tankarna riktigt. Har mycket mardrömmar om att barnen har dött, dör vid förlossningen eller annat läskigt. Mamma trodde att det man inte vågar tänka på när man är vaken kommer på nätterna.

Mamma hittade ett jättebra erbjudande också, hur många bodysar som helst, någon pyjamas och en overall för 500 kr så det tittade jag igenom igår och det är så fint. :-) Vill ju inte köpa för mycket till de små, men mamma får ha kvar sakerna hemma hos sig tills det är dags för då är hon väl uppe redan innan våra älsklingar har kommit. Vi har ordnat en vagn, en säng, lite kläder och.... eh, inte så mycket mer. Jag vet inte hur snart man ska ordna saker? Men skötbord är ju nästa prio men innan de blivit lite större behöver man väl inte alltför mycket?
Rätta mig om jag har fel, och om ni har förslag på annat :-)


Nu ska jag försöka slappna av en stund och sen duscha kanske. Jag vaknade innan åtta idag så har en hel dag att fördriva tills det uppkommer något, förhoppningsvis ska jag träffa Mia. :-)
Appropå sömnen, så antar jag att det är kroppen som förbereder sig för att kunna vakna när de små behöver mig. Inte sovit alls bra inatt och vaknade ju tidigt och ändå känner jag mig inte super trött. (förstår att det kommer senare)

Kram på er!

Hittade en bild från vecka 28 (27+5) Alltså exakt två veckor sen imorgon ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Filtar, badbalja, bilbarnstool - babyskydd, babysitter, sängkläder, våtservetter, blöjor, skötväska, febertermometer, hygienartiklar...



Vi har handlat nästan allt förutom spjälsäng, madrass och sängkläder.

2010-03-07 @ 21:09:10
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Malin

hmm Babyskydd till bilen som hon skriver ovan är bra att fixa, går att hyra från de flesta BVC tror jag. Blöjor och tvättlappar oxå bra. Sen märker ni vad nin behöver efterhand. Det finns så mycket onödigt krimskrams nu, så man får sålla ordentligt!



Lycka till!

2010-03-10 @ 21:37:30
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0