7/3-10

OCh vad tiden går fort ändå.. Vi är redan inne i mars och jag har idag bara 70 dagar kvar av graviditeten.. Spännande att se hur många av dessa dagar jag går :-D Längtar efter de små liven :-)

Igår drog jag igång med bullbak, men de blev inte klara i ugnen så slängde allihopa och tänkte ta nya tag och baka lite dumlemuffins idag innan tjejerna kommer :-) En av fem gånger har bullarna blivit bra, så jag får väl inse att det inte är bullar jag ska baka.. Tyvärr. :-P

Har massor av sammandragningar, inga onda vad jag vet iallafall.. Har inte en aning om hur det ska kännas om något är fel eller gör ont eller sådär, men det hade jag nog märkt antar jag :-)
Vecka 31 (30+0) imorgon och det är kanske bara sex veckor kvar eller mer :-)
Sover så fruktansvärt dåligt på nätterna, vaknar och har jätte ont och orkar knappt vända på mig.

Känns som att man inte vill klaga när man har två underbara liv i magen, tror alltid det ska hända något..
MEN FY SATAN, trodde aldrig det kunde vara såhär jobbigt att vara gravid!!!!! Trodde inte det var en dans på rosor men kanske... ja, jag vet inte..


Nu ska jag försöka ragga upp lite dumle och lite dajm så får jag väl uppdatera om hur det gick ;-)


Kram




Uppdatering om muffinsarna. Det blev inga dumle och dajm muffins, men däremot blev det blockchoklad och toblerone med kolasås ovanpå :-) Har inte vågat smaka själv så mamma fick vara testpilot. Tydligen godkända men det kan hon ju bara säga också ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0