Hemma

nu sitter jag hemma i soffan. Tog en lång dusch när jag kom hem och la mig sedan under täcket och somnade en stund. Min älskling är iväg och köper lite mys till kvällen. Han hade städat och gjort det jätte fint tills jag kom hem, det känns skönt. har en fruktansvärd huvudvärk som inte vill ge sig riktigt. Typiskt mammas älsklingar att vara kolugna nu när vi kommit hem när de knappt ville vara med på ctgn i hudiksvall. Ska till barnmorskan på torsdag morgon och sedan bär det av på ett tillväxtultraljud efteråt i hudiksvall. Jag hoppas att förvärkar och sammandragningar håller sig i skinnet för fredagen var hemsk! Och alla nålar, sprutor och dropp bidrog ju inte lugnande till min skräck :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas allt gick bra för er med idag! :) Jag hoppas också att vi ses på nästa föräldragrupp, bara att hålla tummarna att gossarna stannat kvar! ;)



Kram och glad påsk! :)

2010-04-01 @ 22:35:03
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0