hudiksvall

gör en kort uppdatering. Ligger just nu på bb avdelningen i hudiksvall, med bebisar kvar i magen. I fredags vid sex tiden så hade jag såna värkar så vi åkte upp. Väl här så blev det ctg-kurva, två kortison-sprutor i vardera ben och två bricanyl, och dropp med bricanyl. Blev jätte dålig av den så lite senare tog de bort den. Det verkade som att de var helt beredda på att det skulle komma två pojkar under natten. Men de höll sig kvar, och jag sov dåligt och vaknade tidigt. Fick värkar med några minuters mellanrum, men hände fortfarande inget mer än så. Igår kväll fick jag en riktigt stark värk som höll i sig i flera minuter och sedan kom några små bara. Fick en alvedon och en insomningstablett. Vaknade i natt av enorm smärta i magen men det gick över senare. Vaknade vid klockan sex - halv sju och blev uppkopplad till ctgn men var så dåsig av tabletten så höll mig knappt vaken. Blev sedan flyttad till en annan avdelning vid elva ungefär. Uppdaterar mer när jag orkar. Kram på er. Vecka 32+6 idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0