Lite mys..

Trots natten så har jag fått sovit några timmar på morgonen. Just nu har jag precis blivit nerspydd av leon och nu ligger han och tittar med sina underbara ögon. Lillebror däremot sover, såhär brukar det ofta vara. Tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av hård mage på barnen? Noel bajsar så hårt att det fastnar i blöjan och i huden, medans leons är helt normalt. Finns det något man kan göra för noel för att underlätta. Ser ju på honom hur ont han får när han ska bajsa. :-( skulle gärna lägga upp bilder om jag bara hade tillgång till internet på en dator. Nu ska jag vila en stund till innan vi ska kliva upp för bvcs hembesök :-)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det är normalt med olika bajs sorter medan du ammar :) fråga bvc tanten om du är osäker, de brukar ha mängder av tips :)

2010-05-27 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0