Rampfeber..

Ska börja med att berätta ang detta som ni kommenterat om havandesskapsförgiftning, att det hade jag också tankarna på. Högre blodtryck (dock inte över gränsen, trots allt har ju jag haft väldigt lågt genom grav ) och extrem huvudvärk men hos barnmorskan i fredags så visade det ingenting på urinen. Så jag vet inte jag. Börjar för övrigt få en himla rampfeber nu. Eller kanske inte riktigt rampfeber utan mer att jag börjar bli nervös över alla risker. Dessa gossar är så efterlängtade. Tänk om något går snett?! har försökt hela dagen att låta bli att tänka så men nu går det inte längre. Tänk om min kropp inte orkar. Tänk, tänk, tänk... Massor av tankar som snurrar och jag vill inte ventilera mina tankar med toffe eftersom han är otroligt nervös över förlossningen och jag vill inte stöka till ännu mer i hans hjärna. Antar att det är normalt att känna såhär.. Bryter gärna ner min kropp bara barnen mår bra. De är det viktigaste för mig nu. Mammas pojkar! Längtar efter er!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Livia!

Förstår att du är nervös, jag blev själv igånsatt pga. havandeskapsförgiftning, och jag var super nervös när dagen för igångsättning kom. Då vi visste att hon skulle vara liten så började man tänka på allt som kan gå fel, men allting gick super! Det kommer säkert gå jätte bra för er =) Lycka till =)

2010-05-11 @ 20:13:22
Postat av: Malin

Förstår att det är nervöst, särskilt när man vet att Imorgon är det dags. Startar det av sig självt hinner man inte gå och bygga upp förväntingar/rädslor på samma sätt tror jag, för då kommer det plötsligt och så är det dags.



Men jag är säker på att det kommer gå utmärkt för er! Du kommer må bra (men vara trött förmodligen) och barnen kommer må bra. Ta vara på tiden på BB och att få mat serverat mm, jag har haft svårt för det,, blivit rastlös och så, men ack va skönt det har vart ändå!



KRAMAR I MASSOR

2010-05-11 @ 22:16:25
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0