Söndag

Har inte fått igång något internet, och nu har tvn gett sig också. Suck! Tur att jag har filmer på hårddisken så det inte blir helt dött. Sov en hel natt, dock på samma sida hela natten så magen var tung när jag skulle vända på mig. Vaknade för ett tag sen av att mamma ringde, har en enorm huvudvärk och blev blöt i trosorna. Vita, jätte vattniga flytningar. Ungefär som då vi stod på en mack efter ultraljudet, men det verkar inte som att det är något mer än så förutom att det kommer i omgångar så har inte jag en aning om vad det är? Nu är det bara tre dagar kvar tills onsdag. Det är ju otroligt och jag längtar så!

Kommentarer
Postat av: Åsa / Gummsan83

Trodde du hade fått nu ju =(

Flytningarna har jag samma sak, så vi hoppas på att det är något på gång eller hur ...

Men jag kommer ihåg att jag hade liknande med tjejerna veckorna innan förlossning .. * men nu hoppas vi inte på några veckor ..



Stor kram och tankar

2010-05-09 @ 12:26:40
Postat av: Ida

slemproppen?

2010-05-09 @ 13:08:34
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Mariana

du känner fall det är vattnet som går, för det känns som det är en stor klump som bara glider ut sen rinner det bara vatten haha :)

2010-05-09 @ 13:32:42
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller inte med Marina ang de där me att man känner när vattnet går.

Inte alltid de känns så tydligt. Kan va så att de sakta sipprar ut oxå, gjorde de på mig.

Jag tror absolut inte de är nån flytning utan tror de är vattnet som rinner ut. Dock ingen fara, för de bildas nytt hela tiden.

Fast kanske dags för extra kontroll där de kan kolla ifall de är fostervatten eller ej.

lycka till...

kram

2010-05-09 @ 15:37:41
Postat av: Anonym

tror det är ditt vatten som sipprar lite.. Gjorde det på mig när jag väntade tvillingarna. Och häromdagen var det nog slemproppen som gick =) Åker du till förlossningen så kan de lätt titta om det är lite fostervatten som läcker... Och eftersom du väntar tvillingar så är det nog bäst med en extrakoll... Kram

2010-05-09 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0