Tack!

Tack för era kommentarer :-) fått två timmars sammanhängande sömn och det var underbart! Det räcker långt om man är riktigt trött. Båda grabbarna vaknade samtidigt så blev två blöjbyten, nappen i leons mun och amning på noel. Innan de somnade så lät jag dem suga tills de släppte själva och det gav mig två timmar så kör på samma nu.ligger lite på vak sidan så att de inte spyr, på något sätt är man ju trots allt vaken när man sover. Ni som är föräldrar förstår nog vad jag menar :-) nu ska jag amma klart noel, springa och kissa och sedan amma leon. Kram och försatt trevlig natt!

Kommentarer
Postat av: Mariana

kom på att Leon blir ju Noel baklänges :o haha.. jag vet inte varför men jag satt å fundera på hur det skulle vara å ha tvillingar och så började jag tänka på er, och då slog det mig att Noel blir ju Leon och tvärtom :)

2010-05-30 @ 15:06:47
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0