tisdag.

vi är fortfarande hemma och har bäbisar kvar i magen. Vaknade imorse på samma sätt som jag somnade igår, har så fruktansvärt ont så orkar inte ens vända mig på nätterna längre. Jag längtar efter er, pojkar! Det är verkligen dags att komma nu, för mamma mår inte bra! Tur att jag har min älskling och mamma här som lättar upp mina dagar. Speciellt eftersom mamma bor 40 mil bort och nu har offrat sig för mig och kommit hit. Underbart! När hon kom så hade hon med skötbordet, en byrå och en himla massa fina saker. Så allt förutom spjälsängen är klart. :-) kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas grabbarna vill kika ut snart!

Komsikomsi!

2010-05-04 @ 17:10:43
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Mariana

jag lovar, du kommer sakna att vara gravid sen när dom är ute :) det gör jag hela tiden men det får vänta ett tag.. vill åtminstonde hinna köra lastbil iaf ett år hehe.. men det är nog inte långt kvar, slår vad om att dom kommer nästa vecka :) annars kommer jag ner till er personligen och peppar dom! haha.. nemen min farmor berättade att hennes kompis hade blivit leds då hon var gravid och när hon hade gått över en dag så hade hon satt sig på tvättmaskinen då den centrifugrerade och sen på kvällen så hade det satts igång för henne.. jag själv körde skoter men jag tror inte att man kan göra det nu men då började mina värkar :) så det är egentligen bara att hålla igång.. hur jobbigt det än är.. + en massa sex, förvärkarna gjorde inte lika ont efter å likaså foglossningen :p

2010-05-04 @ 22:14:58
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0