Tisdag..




Och idag hade Emma velat åka hem, men igår kväll upptäcktes hb-värde på 80 så vi blir kvar tills imorgon för idag har jag fått dropp och sådär.


Igår gjorde jag en tabbe... Hade inte kameran med mig på pojkarnas första badning av mamma och pappa! :-(
Att jag kunde missa det..
Hade en helt underbar stund iallafall, blev så glad av synen på Toffe och Noel så hjärtat smälte som en smörklick!!
Jag tog och badade Leon och det var massa mysigt iallafall :-)

Natten var inte alls så farlig utan rätt okej faktiskt :-) Fick lite hjälp av barnmorskorna och kände mig glad hela dagen. Tog en liten sovstund på en timme med Leon på förmiddagen, med Noel i sängen. Och nu för någon timme sen tog jag mig en med Noel på bröstet och Leon i sängen. Mysigt!! Önskar verkligen att jag kunde fördela tiden bättre... Vad svårt det är. :-(

Och släng dig i väggen, Dolly Parton!!! Här kommer brösten först och sedan jag.. De gör så fruktansvärt ont.. Men mjölken har kommit igång och grabbarna får i sig så mycket mat så de har spytt hela dagen. Men vi gjorde en matvägning förut, och det ser jätte bra ut trots de stora mängderna spy. Jag luktar underbart ;-)


Men imorgon ska vi åka hem!!! Jag är så glad och jag längtar till våran säng, med älskling hos mig under nätterna.. Att vi är två istället för att det känns som att vi inte bor ihop, för så känns det nu.

Jag har inte vart ute sen lördags morse, och då bara till bilen från ytterdörren och bilen till entrén.  Vill också känna lite av sommarvärmen som Toffe kommer hit och skryter med ;-)


Kom på en rolig sak idag, under förlossningen så sken solen in jätte härligt genom fönstret som var lite öppet. (Folk nere på gatan hörde förmodligen när jag födde barn, trevligt ;-] ) Och mitt upp i allt så sa jag till mamma och Toffe: Folk föder inte barn på dagarna.
Kändes så självklart för mig att pojkarna skulle komma på natten, så när vi låg i rummet och solen skinde och det fläktade lite så kändes det lite märkligt.


Gud vad flokigt detta inlägg blev, men undrar ni om något så får ni väl skicka en kommentar ;-)


Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter såå härligt. vill ha fler barn! Tycker det är sån fantastisk upplevelse att föda barn! och de är så mysiga de små liven!

2010-05-18 @ 21:57:47
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Caroline

Vilka underbara små killar!!

Stort grattis än en gång!

2010-05-19 @ 08:32:41
Postat av: pau

gosungar!

2010-05-19 @ 14:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0