Två dagar.

Ja, nu är grabbarna två dagar. Inte riktigt 48 timmar men likväl 36 och datumvis så är de allt 2 dygn!
Natten var faktiskt oerhört jobbig, har sovit cirka sju-åtta timmar sen natten till den 14 maj. Alltså natten innan värkarna började.
Skulle amma lillebror först som var ledsen, då vaknade storebror och ville också vara med. Hade fruktansvärt ont i magen och allt bara krånglade. Grabbarna skrek och jag grät för att jag inte kunde göra båda två nöjda så till slut, efter att ha tuttat en liten stund var, så ringde jag på barnmorskan och hon tog då båda barnen vid tre ungefär. Och så fick mamma sova till halv sex för då gick det inte att hålla dem lugna längre. Så det var guldvärt av personalen  när jag är själv på BB, men måste finna någon lösning för det här funkar inte riktigt. Ska passa på att sova sen när Toffe kommer, precis som jag gjorde en halvtimme igår. Utnyttja varje sekund! Och vårt gratis internet slutar fungera idag så det gör inte så mycket, helt enkelt :-) Får se om jag hinner uppdatera en gång till, om inte annat så får jag uppdatera när det finns läge senare, någon gång när vi kommit hem.
Men nu ska jag vagga pojkarna till sömns i deras säng och försöka smörja in mina bröstvårtor, för dem gör ONT! De får båda två ett stengrepp längst ut på bröstvårtan och tar inte gärna omtag.

Ha en bra dag!

Kommer bilder sen när det finns tid också.


Kram

Kommentarer
Postat av: Mariana

fråga om du inte kan få köpa amningsskydd på BB, finns givetvis på apoteket men dom från BB är bättre.

2010-05-17 @ 17:59:11
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0