Vilken människa!

Fick ett paket på posten idag. Vilken underbar människa du är! Hur ska jag kunna återgälda allt? Vilken guldsjäl alltså! :-) fick två set med bodys, byxor, strumpor och mössor. Varav det står "i love mum" på ena och "i love dad" på andra. Och fina, fina kuvert och brev. Jag blev så glad så jag blev alldeles tårögd. Det är absolut prioriterat till bb-väskan. Och gud vad väskan är redo! Tror ju absolut inte att de kommer innan onsdag. Får den känslan. Ikväll ska jag krypa ner i soffan framför 'saturday night fever' för jag älskar den filmen! Imorgon hade jag tänkt att ta en rejäl storstädning inför att mamma kommer och inför barnen! Men skötbordet och sängen är absolut redo nu! Ska ställa upp vagnen också. Vet inte hur man gör riktigt, kan man ha dem i vagnen i vardagsrummet? Kan inte flytta sängen hur som helst och vagnen är väl ett bra alternativ så man kan lägga ned dem och låta dem ligga där om man fixar något i köket? Känner mig totalt korkad nu när de ska komma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart vagnen funkar, om de gillar den, då känner de sig säkert trygga där! Ett annat alternativ är babysitter, finns såna som är så pass ställbara att de kan ligga ner helt... Hade jag till mina pojkar, bra när jag var tvungen att mata dem med flaskan samtidigt, då kunde de ligga där och så kunde jag hålla båda flaskorna samtidigt... Köpte mina från jysk (150:-), men tror inte de finns kvar där nu... Du kommer bli en superduktig mamma, man känner alltid sina barn bäst själv! Kram

2010-05-10 @ 20:09:31
URL: http://livetsom.bloggagratis.se
Postat av: Mariana

jag hade Noomi i vagnen hela tiden den första månaden för hon kände sig mer trygg där än i vaggan, och så fick hon till och med sova i den oxå för det funkade inte alls att sova någon annanstans.. så det är nog ingen fara :)

2010-05-10 @ 21:54:02
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tycker också det funkade super med vagnen.. vi hade den i vardagsrummet hela dagarna och vår dotter låg mycket i den :-)

2010-05-11 @ 08:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0